Nyårsafton (sista bilderna)


finaste cissi redo för party


tommie hade precis som cissi och jag "bling" på naglarna (en nagel iaf)


en jätte trevlig tjej jag och cissi träffade på festen. vi fick ta på hennes tuttar (opereade)


tommie med min älskling


suddigt på mej och älskling


superfina paret


jag älskar dej min underbara


cissi och pierre


jag och världens finaste


daniel fixar våran mouserade, som var sjukt jävla goooooood !


jag och daniels storebror


Värden (daniels bror) och daniel


och lite random bilder eftersom jag inte orkar skriva om alla:



vad kan man säga. utan cissi. hade jag aldrig pallat att vara där.
men jag hade det trevligt med cissi,källa och dom flesta andra. träffade två jättetrevliga tjejer där. och dom flesta var trevliga.. sen finns ju alltid dom som inte är det också såklart..
men vad kan man säga. mattias var en jätte trevlig värd och jag tror daniel hade trevligt.
jag är bara glad att det nya året har börjat.
och att en av mina finaste vänner var där tillsammans med mej.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fint skrivet Fia :) Tack för att jag fick följa med. Love you!

2011-01-02 @ 23:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0