mat idag

har inte alls fått i mig dom fem målen mat som jag behöver.
men dom jag fått i mig har varit goda.

jobbade till kl halv två och efter det var det raka vägen till mamma.
hon bjöd på kalkon ! mumsfilibabba !



dom andra (min syster emma, mamma, håkan och älsklingen) åt dock den goda maten med svartvinbärsgele och rödvinsås. men den hoppade ju jag såklart.


efter maten så åkte vi till valbo. jag och daniel svängde förbi nybörjarträffen i brottning. tittade lite. hade gått lite sådär för sandviken brottarna.

sen åkte vi in till köpis. Daniel hittade en supersnygg tröja, eller a jag hittade den åt honom. men han höll med :)
jag klippte mi samt handlade lite till hår och hud som jag visar senare.

just nu sitter jag och mumsar på ett av mellanmålen jag missat (tog även en liten bit kalkon som jag fått med mig hem som "middag" bara för att jag inte vill missa något mål)


riktigt gott och riktigt nyttigt : 1 dl lätt kesella + 8 sötmadlar (hackade) + ½ dl blåbär


och om man säger såhär... jag hoppas älsklingen aldrig får dålig syn !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0