Lördag

Dagens planer ?

tänkte hoppa in i duschen och bli lite renlig av mej. har redan avverkat morgonkaffet, frukost och en film.
självklart hunnit med morgonens facebook-slaveri-stund.
efter duschen tänkte jag marinera kyckling, tvätta, baka, laga mat. ev träna. men det är bara kanske kanske.
sen ska jag och älsklingen packa lite.... ;)
måste fixa lite här hemma med. känns som att det kommer att bli en hemmapysslig dag iaf.

nu har älsklingen försvunnit till affären. han ska köpa lite naturgodis till mej, och hjortronsalt så att jag kan baka.
innan han lämnar mej och hemmafixet själva en stund :)


Ungefär såhär är jag klädd när jag städar.. eller?? kanske inte?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0