Kaffesmakare

jag och daniel har ju inte haft kaffebryggare speciellt länge. Ingen av oss är kaffeomaner (eller jag börjar bli eftersom det knarkas kaffe på jobbet).
men vi vet inte vilket kaffe som är godast än.
eller a förutom gevalia mellanrost (SOM ANTAGLIGEN ÄR GODAST OCH ALLTID FUNKAR) men det är ju lite tråkigt

så daniel och jag provar oss fram i kaffedjungeln.



Löfbergs lila - Crescendo : Mörkt.. trodde jag inte skulle gilla det. men det var fint. Faktist riktigt gott.
så av mej får den 4/5. Daniel gillade det inte riktigt lika mycket som mej,så han håller sig lite lagomt till 2/5.

Gevalia - Milea: Ett milt kaffe precis i daniels smak. jag tycker det smakar vidrigt. smakar knappt någonting.

1/5 av mig. men för dom som har lätt till halsbränna är nog det här bra eftersom det är så mycket milare än mycke annat kaffe.

 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, har alltid tyckt det var krångligt och aldrig gjort något själv med bloggen :P. Men nu har hon visat mig, så tror jag fattar lite mer med photoshop och allt med bloggen :)

2011-01-15 @ 14:22:19
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0