Januari 2010 - Blicka tillbaka

Januari.
Dom första dagarna var tunga eftersom jag som nyårslöfte lovade att sluta snusa. Men det lindrade min nyfunna "favorit" Erik när jag såg honom på media markt i valbo. hans "lilla" pipa var helt enormt bra !. Och trots att jag inte är mycket för honom idag så var han VERKLIGEN det då.

Onsdagarna (ett par av dom iaf) spenderades med några av mina flickor på krogen. Där det vart mycket karaoke, vilken jag inte var ett dugg bra på. men för stunden verkade jag inte alls bry mej om mina problem.

Började träna brottning igen, vilket kanske var ett av årets bästa händelse. Kommer ihåg att jag älskade känslan att stå där på mattan i brottarskorna. Blev även tränare till klubbens tjejer. Ja det vill säga en tjej. Nellie.
Jag började träna ganska mycket och låg på 5-7 pass i veckan. Dock inte bara brottning.
Brände sönder knogarna när vi boxades mot mattor, vilket jag fortfarande har märken kvar av. Tur att det är bra minnen jag kan relatera dom små ärren som har uppkommit av det. Det blev även en skada, stukade foten under en uppvärmning. Satsar man på att vinna får man vara redo på rejäla smällar :)

Hade en del kärleksproblem, men inget som inte gick att lösa. Lite tjafs ni vet. Det händer alla. Men hade kanske också det bästa sexet under årets första månad även om det blev lite komplikationer (såsom skavsår) Inget man pratar om.

När det gäller jobb så blev det 4 dagar det med. Inventering på ÖoB. kanske inte världes bästa jobb. men det är bra undehållande att vara där. Och att räkna på morgonen är kanske ett av dom bästa sätten att vakna till liv enligt mej. Syns att man inte inventerar som heltidsjobb ;)

Ahlgrens bilar kom med en ny smak - Salta bilar, kanske det godaste dom gjort !
Och när vi ändå pratar om godis så kan jag ju tala om att jag och Jennie belönade oss själva med Lyxlösviktsgodis efter en träning. Lite finare choklad sådär. vi tog inte alls många bitar.. hade max blivit en TIA om vi köpt vanligt.. men istället blev det FEMTIOLAPP. Ja, vi njöt iaf. trots att det inte var så gott som vi hade hoppats.


Sen för att inte glömma så maxade jag mitt H&M-konto. kanske inte världens bästa sak av mej kan man ju tycka. Men inte världes undergång heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0