chokladfondue

charlotte var nyss här. vi kikade på minuten och åt chokladdoppad frukt. mm, mums vad gott det var med lite chokladfondue. Som nyårslöfte har jag ju att inte äta godis. men på helger har jag tänkt mej att det är okej att äta glass, kakor och även chokladfondue så länge den är gjord på mörk choklad.
vanligt godis och läsk är förbjudet mån-sön, varje vecka hela året ;)



charlotte hade med sig kattens bror hit (junior). så dom har busat som fan ! katten är typ död nu. eller han önskade nog att han va det iaf.



daniel satt och spelade en stor del av tiden.
nu tittar han på film. ska väll kolla lite emd honom.. felet är bara att den verkar så sjukt tråkig. men jag försöker. jag försöker verkligen :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

De va roligt att jr fick komma och leka med sin lillebror.. :D Nu sover han så gott. Vi kommer gärna och leker mer en annan dag :) Ses i morgon!

2011-01-02 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0