valbo shopping - bara det nödvändigaste


Som jag har letat efter en sån där keps, utan att den är typ tre meter i diameter.. vill ju faktist att den ska passa min skalle och inte en jätteboll.. 149:- på cubus, som hittat :)

på h&m hittade jag lite annat smått och gott, som ett par träningsbyxor för 299:-. Ju mer man tränar desto mer bägrensat med byxor har man. en underbart mysig kort tröja 80:-.hårspänne 20:- och en anteckningsbok 20:- (helt jävla onödigt.. men en anteckningsbok på h&m stack liksom ut så den kom med av bara farten)

Dagsbegäret stillat iaf ;)
nu ska jag försöka få klart maten så jag kan traska till träningen. börjar bli lite brådis för kycklingen i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0