Söndag

söndag idag. borde göra mej klar för jobbet.
sovmorgon idag iaf. skönt.

fuskade med min diet igår med :P tänker göra det idag med. och jag tänker inte må dåligt över det. jag klarar ju min brottarvikt iaf. så? Plus att jag har alldeles för dålig pli på mej själv för att börja dieta igen den här helgen. mest för att jag har hittat en annan die som jag tror passar mej bättre. typ samma saker man äter, oftare, mer lätt lagat (trött på att konstant stå vid spisen när jag inte tränar eller jobbar), gynnar musklerna och lövar synliga magmuskler. lets go ! eller a imorgon då. så idag blir det förhoppningsvis njuta av äggröra och bacon på jobbet. ibland är det bra häreligt att jobba med frukost ;)

Drömde även världens vidrigaste dröm. Och det slutade med att jag sa upp kontakten med mamma. usch ! som tur är så vet jag att varken drömmen stämmer eller att jag kommer säga upp kontakten med mamma. men fyy fan va äcklig drömmen var. va helt förstörd när jag vaknade.

när jag har jobbat klart så tänkte jag försöka njuta av dagen ? var så skönt igår att slappa med film och melodifestival :)


tänk att ha dom där tatuerade på låret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0