smartass !!

Igår var jag och monica ut på ett par glas. Träffade Daniels kompisar där, Pierre, underbar kille det där :)
sen en massa av monicas vänner... som jag inte träffat på några år.. känndes litr smått konstigt sådär..

och mitt i allt inser jag att jag vill ha grädde.. och varför inte kaffe... en irish coffie.. jag tyckte ju om dom som fan förut.. men sen när den va inbeställd kom ja ju på att jag hatar wiskhey nu för tiden.. så jävla kinkig är jag..
men det löste sej lätt eftersom resten av kvällen beställde jag bara in mjölkdrinkar toppade med 5 cm underbar grädde :D kommer aldrig beställa in drinkar utan grädde igen !!!!!!! så sjukt jävla gott.. kanske inte det bästa för mitt dietande, me ska man fuska så måste man ju fuska med stil ;)


alltså på riktigt.. kan man verkligen tycka om den här skiten ??


en orgasm toppaad med grädde - det låter ju tillochmed som en dröm ;) haha. fast det var godare med gräddtoppad rosa pantern :) fyyy fan va jag kommer rulla av all grädde snart. så jäkla fint


and this is monica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0