nattinatti

snart dags att lägga mej och sova..
jag och alex är inte klar i bj.
vi har kommit långt. men helt ärligt så hade jag helt glömt bort det mesta jag äger som fortfarande var kvar här hemma.
tvättmaskinen är i full gång, kanske man inte får den här tiden.

vet inte hur allt ska få plats i en liten etta haha.
men en sak jag verkligen inte hade saknat är min nittiotals tv, nästan lite deprimerande att ens försöka kolla på den.
och datorn är ju inte heller något att hurra för.

imorgon blir det att speeda på lite här hemma så att jag kan hinna över till daniel och packa mina grejer där. och sen städa hos alex. kommer bli så underbart när jag väl har alla mina grejer där.. även fast vi fortfarande är lite fundersamma hur vi ska få över alla möbler.

goo natt alla goodingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0