mini dammsugare med smak av mint



helt okej smak.. men smakar nog mycket bättre tillsammans med en kopp kaffe. tror jag har lite smått abstinens. har inte druckit kaffe på hela kvällen :P

och förutom att smaska på dom här har jag även smaskat på en massa annat.
jag har min "äta-vad-jag-vill-dag" idag.
det är konstigt vad onyttig man är när man har sånna dagar..


okej.. kanske inte har ätit så mycket av det jag köpte.. vilket är synd hade hoppats på att få i mig allt ;P.. men det blev bara en halv pizza, 2 kakor.. 2 minidammsugare, ganska många hjärtan (köpte dom fast jag tycker stjärnorna är gooare... men hjärtarna är ju sötare) 2 browniesar som är sjukt gooa.. naturgodiset har jag inte ens rört.. besviken.. är ju meningen at jag ska frossa, imorgon är det ju försent..

och jag glömde det viktigaste. det jag vill ha jämt jämt jämt.. en semla ! fatta vad gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0