min myspys natt

sitter här hemma hos charlotte, med min lilla mini i famnen som jag knapprar för fullt på... datanörd som jag är.

jag vet inte om jag vågar sova.. ska åka klockan halv 6. somnar jag nu vaknar jag aldrig ungefär.

längesen jag knapprade på den här datorn. hittade gamla bilder från tunisien 2009. va smal jag var då ! vad hände..? förutom att jag började träna igen? fan måste sluta träna !

ne nu ska vi titta tv.. och försöka hålla ögonen öppna. försöker vara glad.




Några taggatill låtar (enligt mej) som jag kommer att tagga till

adam lambert - if I had you
adam lambert - entertaiment
bob-magic
bullet for my valentine - breaking out breaking down
dead by april - what can I say
dead by april - I made it
kevin rudolf - I made it
monarken - superhjälte
rihanna - hard
tinie tempah - wonderman

men nu orkar inte vi vara vaken... väck mig gärna imorgonbitti !! jag ska åka som sagt kl halv 6.. måste vakna kvart i fem (04.45) hopppas någon väcker mej då iaf. typ mamma om du har vaknat.. tvivlar. men ring och väck mig ! annars blir det inge kiruna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0