Måndag

ny vecka :)  och allt känns som det ska :)
fått helt okej ordning i mitt hem.. lite smått kvar.. men bara sådär "normal stökigt" så det är ingen fara.

tillbringade hela förmiddagen med att försöka få ren ugnen som alex lämnat i inte allt för gott skick ;) alex kom förbi och hälsade på och jag följde med när hon tatuerade sig. ÅHHH ! fan va jag längtar tills jag får tiden att göra det.. men för mycket träning just nu så det måste vänta tills i april då wasacupen har varit.. för den måste jag ju på.., träffa annelie och ha skoj (annelie, då fan blir det utgång på lördagen... vi får hoppas att jag går klart på lördagen :P va säger du??)


efter det så tog jag en promenad med kim till jernvallen.. där gymmade jag med Nicklas, min gammla brottartränare. sånadär tråk övningar.. ja jag tycker dom är tråkiga bara för att jag är så jävla svag !! men jag behöver det så jävla mycket nu eftersom mina skulderblad håller på kolapsa av överrörlighet. inge vidare.. så nu ska han träna mej stel i axlar och skuldror , blir fint det (tänk mej som värsta biffen nu ;P)

efter det så var det raka vägen till mma träningen som gällde.  nu är datorn svart men jag skriver ändå.. ja den har slutat funka sådär... inge vidare..., den funkar en minut.. sen slocknar den i typ tio.. men jag kan fortfarande skriva.. men det blir lite stavfel ibland när jag inte vet vad jag har skrivit.. men iaf mma träningen.. riktigt kul. fick lära oss en massa saker som jag fan ska drömma om för jag vill verkligen komma ihåg allt jag lär mej, det är så underbart kul och svettigt ju ! :)

nu väntar jag på att daniel ska komma över med tvätt till mej..sen blir det ett långt härligt bad, ska scrubba mina fötter och smörja dom.. f min stackars blodcirkulation gör det inte lätt för dom att träna barfota haha..

sitter med en stor proteinshake nu så att jag ska få i mej nå.. sen blir det att mysa med mej själv resten av den långa kvällen..

en till bra grej..
chefen ringde. ska jobba imorgon, onsdag och fredag.. blir antagligen torsdag med. super !! slipper jag sitta inne och ruttna ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du skulle vart med och fått dig en goodie bag du med :D.

JA, det låter underbart att gå ut på lördagen där :D. Ska fan prata med de som gör listorna att du ska bli färdig på lördagen :P. haha.

Hoppas du får någon match på wasacupen. Jag ska inte vara med, är för fet nu och Angelica tror jag inte tävlar alls längre, om hon ens tränar. :).



Men om du inte får någon match så får du lov att komma i alla fall!.

2011-02-28 @ 20:52:55
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0