Lördag och jag är ledig ;)

ska ta vara på den här lediga dagen :)
med det menar jag.. lata mej så mycket som möjligt ;)

blir snart en långdusch ! härlich !, sen ska jag in till valbo och lämna tillbaka skitbyxorna som bara höll en endaste träning, eller den höll inte ens första träningen.
och lite andra ärenden.

sen blir det bara hem, ta det lungt, tvätta, färga håret och städa osv. känns som att det ör syslor som blivit lite sidosatta senaste tiden.

har nyss tryckt lite frukost med. (tabletter) + kaffe + 2 ägg + äpple med kanel + havregrynsgröt med kanel.
var riktigt mums mums. känndes bra efter gårdagen


och inte var jag sämre än att jag gjorde iordning frukost åt daniel med.
men han fick yoghurt med kanel och hjärtpuffar + äggmacka + leverpastejsmacka + creme bonjour macka + saft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0