kakdag

har städat hemma hela dagen lång.
alex kom förbi på en kopp kaffe. (och nu har hon stålt talat om att hon har köpt kaffe för sörsta gången i sitt liv.) det är ju jag som stolt fåtthenne beroende av något hon alltid tidigare avskytt  och vägrat ;)

Lite senare kom kim och madde förbi in i min röra, även då kaffe. givetvis.
dom skrattade lagomt mycket åt min tv.. och speciellt min dator.. (som jag hitills vägrat ställa någonstans.. vill gömma och glömma)

efter det blev det träning. riktigt härligt träningspass. fick i en hyfsat bra träff över nosen på en av killarna, lite stolt haha.. synd på blodet bara.. kände mig lite elek då ;P

hoppas även på att tandskyddet jag beställde ska komma snart. fick lite smällar som hade känts llite bättre med tandskydd... men det är skönt att ha lite halvont ibland :P

nu är jag hemma igen. ska hoppa in i duschen. den väntar på mej. sen blir det kaffe såklart.. och plocka plocka

sen så måste jag ju även säga att jag måste få ordning här hemma så att jag kommer igång med min diet igen.. är ju så dålig på att äta annars. idag blev det tre stycken ballerina kladdkaka. det är inte okej. man står sej inte en hel dag. man blir bara trött och dum..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0