jobb

från början var det tänkt att jag skulle få långhelg. vara ledig fredag, lördag, söndag och måndag.
men igår frågade chefen mej om jag kunde jobba fredag. jag sa ja. en timme senare frågade hon om jag kunde jobba söndag, jag sa ja. ledig lördag och måndag verkade helt okej med ledigt.

idag.. chefen frågar mej om jag kan jobba lördag med, jag sa ja. Jag är ju ledig på måndag iaf. just nu.

Och jag är väldigt tacksam att jag får så mycket jobbdagar där. absolut. kunde inte vart bättre.


jag är sååååå trött !
men jag tänker bara vila mej iform till kvällens träningar, bara ta det lungt. Sen dubbelträning ikväll. och sen blir det nog vilodagar av resten av veckan. lite energi sparing får jag då allt ta !




det här är jag just nu


det här är jag om jag inte är ledig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0