jobb

ska springa iväg och jobba några timmar nu.

vaknade vid halv sju, smått irreterande eftersom jag hade kunnat kliva upp halv åtta. Börjar åtta. och bor ju bara minuten bort från jobbet.
men nej såklart att jag skulle vakna vid halv sju bara för att det är nå jävla fel på mej !



har laddat upp dagen med en smoothie innehålland: lätt vanilj yoghurt, minimjölk, jordgubbar, jordnötssmör, proteinpulver ja det var nog det.. det står jag mej på en stund :)

idag tänkte jag att jag ska fixa klart i lägenheten. det ska inte ligga en pryl på golvet ! jag ska fan klara det ! (så inge tjyvkikande i garderober när ni hälsar på för då är det risk för ras ;P)

ne dags att försöka göra sig lite i ordning nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0