Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag har en fruktansvärt dålig vana jag önskar att jag inte hade. Och jag önskar ingen annan den vanan.
Jag klarar inte av att tro på mig själv, jag kan aldrig tycka att jag gör någonting bra. För tänk om någon annan inte tycker att jag har gjort det bra så tycker jag det själv. Då.. nää. det är lättare för mej att inte våga tro på min förmåga. Det finns typiska saker jag vet att jag borde tycka att jag själv är bra på. men jag kan helt enkelt inte.

En sak vet jag att jag är bra på, och det är att alltid se ner på mig själv. jag är jätteduktig på det. men jag tror inte det är speciellt hälsosamt för mig. visst man ska se allt med ett kritiskt öga. men lite självkänsla hade inte skadat.

...det är en dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0