Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Har alltid haft ett svar på det.
Långa, smala och muskulösa - för där passar daniel in. och ex. jude law.. fast jag vet inte om dom är så jättelånga.

Töntar
- Även där får daniel plats, och där kategoriserar jag även Jake Gyllenhaal. Kom igen.. hans jobb är att spela någon annan. hur moget är det? ;)

Kampsportskillar
- jag gillar killar som tränar. mmm mums ! och kampsportskillar har dom snyggaste kropparna. och även där passar daniel in tillsammans med andra snygga kampsportare :)


Men Jake faller jag lite extra för, han är ju trots allt min blivande man


när jag var mindre var sångaren i Maroon5 en fivetoastare! men nu. njae. men absolut inge fel heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0