Dag 18 - Vad jag åt idag

typsikt att jag hade en sån här riktig "diet-miss" dag idag då :P

började dagen helt okej bra med en msk jordnötssmör.. väntade ett par timmar och käkade 3½ ägg. orkade verkligen inte göra någonting "riktigt".

lunchen blev bra.. en kalkonwrap, som vanligt egentligen. är ganska enformig av mej i perioder..
men sen gick det utför. Lisbeth kom påp besök så då blev det te och ballerina kakor. jag hade tillochmed bara dom äckliga hemma, typ mintchokladsmak.. vidrigt. men dom slank ner eftersom jag hade ett riktigt stort sötsug..

några koppar kaffe har också slunkit ner under dagen..

när lisbeth hade åkt hem vilade jag min mage lite innan middagen. då blev det chili con kalkon..

men sen gick det utför igen. madde och jag drog till ica och köpte gotta till kvällen.. jag köpte godis ! fan ! så jag har tryckt godis nu.. det här med nyårslöften är inte min grej (nästa år ska jag bara ha ett för då vet jag att jag håller det).
några koppar kaffe till har också slunkit ner..


inte riktigt okej matdag. men då kan det ju nästan bara bli bättre. fick ju i mej alla 6 mål skulle man ju kunna säga. om man räknar allt socker som mål ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0