Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag, och varför

Har inte gjort den här listan på ett bra jävla tag nu.. men tänkte att jag kan fortsätta där jag slutade..
Så idag dag 17 (tydligen)..

En person jag vill byta liv med och varför..
Jag skulle vilja byta liv med en kille.. egentligen vilken kille som helst.. bara han är snygg. för ska jag vara en kille för en dag så måste jag få vara snygg.. så att jag kan få nån snygg tjej i säng.
Ja såklart att det är tanken om jag skulle vara kille, klart jag vill veta "hur det känns" för den manliga könet..
som att jag är den enda som ill det, kom igen??

Sen skulle det vara härligt att kunna stå och pissa bara sådär.. vad skulle jag mer vilja som kille ??

Men om jag måste välja just en kille så skulle jag välja att byta liv med hmm... Typ Brad Pitt kanske, han får ju ligga. Varför förstår jag inte eftersom han inte är snygg.. men vafan :P



okej börjar ångra mej om valet av kille, men vafan det gäller ju bara för en dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0