Dag 16 – Mina favorit filmer

Som sagt så gillar jag allt med Jake Gyllenhaal. Det är lite som en drog.
Men bubble boy är helt klart favoriten bland hans filmer..


Step up filmerna är ett måste i min hylla ! kanske dom mest taggande filmerna som finns !


Rocky IV, bara för att dolph äger i den !


(500) days of summer är en riktigt fin film


Disney filmer kommer alltid tillhöra favoriterna.


Felon är kanske en av dom absolut bästa filmer som någonsin gjorts, och stoic (som egentligen är ganska dålig) tillhör favoriterna bara för att den är sann och vidrigt rå.


Cocktail
är en klassiker som aldrig får glömmas

Push är en favorit som ingen nog hade kunnat tippat att jag gillar.

Skräckisar som the haunting in connecticut, barnhemmet och fragile ligger högt upp på listan. Även fast jag är lika rädd hur många gånger jag än ser dom.


Typiska girlygirl filmer älskas mest av allt dagar det inte finns någon ork till något

Filmen never back down är så älskvärd att den setts allt för många gånger, börjar nästan kännas som att jag är kompis med alla där


sen får jag inte glömma flickan från ovan och remember me. 2 riktigt starka och bra filmer


sen kanske världens sämsta film. men jag hade så sjukt kul när jag såg denna "skräck"/komedi. kan ha varit för att jag var trött.. men jag minns den som sjukt rolig fast riktigt dålig..Black sheep.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0