the hangover

nu blir det att kika på baksmällan samtidigt som jag ska göra vad som måste göras !! ett matschema.
eller nää.. mat - träning - sov schema. ja det är på tiden att det blir gjort. finna fan inget annat alternativ.
idag blir en riktig inne dag.
har vart en sväng till ica, kännde att leverpastej och blodpudding är rätta sakerna att äta dom närmsta dagarna. tog mej knappt fram på jobbet inatt utan att vilja ligga ner, hålla mej för magen och gråta.
så idag är sagen då jag ska planera hur mina dagar ska se ut..
äta bra, träna !!!, och hur fan jag ska sova.. jag är verkligen ingen nattmänniska har jag kommit fram till.
så nu alltså, film och planering.
kanske även borde fundera på nya springskor.. mina har totalt tappat dämpningen. iaf högerskon.. ilar i benet när jag är ute och ränner på nätterna.
ne nu gräver vi fram gammla fia igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0