vet fortfarande inte hur jag ska göra

har gjort mina måsten idag. Inge klokare för det blev jag.
kändes jobbigt att cykla till bj med, men jag var ju tvungen hämta nycklarna :P

var iväg till systemet med sara , allså det är hemskt vilket dåligt utbud det är på systemet nu när dom fixar om.. tur jag nästan aldrig dricker öfr där fanns knappt nå gott.
just nu har sara sprungit iväg och köpt en pizza, hon har redan börjat dricka, hon ska iväg på en avslutningsfest idag.. Fint med en måndagssup sådär :P

vet fortfarande inte hur jag ska göra med träning idag. att gå ut och springa är dödsdömt, mma träningen är kroppen taggad som fan till, men huvudet är inte alls med på noterna. vill inte erkänna för mej själv att det bästa är att hoppa över den träningen och vila ett tag till. kanske bara köra lite lugn träning här hemma.. där man inte behöver tänka så mycket, eller kordinera kroppen. okej det där var ju typ ett erkännande, klart jag vet vad som är bäst för kroppen.. frågan är bara om jag vill lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0