Torsdag

japp då är man vaken och på fötterna.
mamma ska komma hit vid nio och hålla mej lite sällskap, och med sej kommer hon ha ziggy. kanske blir en bra dag det här ändå :)

fick ett samtal från syster nyss, hon har börjat fått ont i halsen, jag har tydligen smittat henne via telefonen menar hon på. visst jag kan ta det ;)

måste ta mej ut till affären idag iaf. men that´s it. jag SKA bli frisk snart. jag vill träna, precis som alla andra barnen. :P
+ att min tränare fhade ett litet förslag till mej som jag fortfarande sitter och gnuggar på. men blir jag inte frisk snart så är det inget att ens tänka tanken på, då är det ett nej. men det skulle vara riktigt roligt. även om jag långt ifrån är redo för den grejen. och inte har speciellt lång tid på mej. så det gäller att jag kan träna nästa vecka. om jag ens ska våga överväga tanken :)

för övrigt så är det kläder i hela lägenheten. för jag rensar ju som det så fint heter. inte stökar ner. jag rensar :P fast just nu finns det ingen skillnad mellan dom orden. men får ta sin tid, jag har ändå inga planer för dagen.
förutom om min dator kommer idag (den kommer antagligen imorgon) då springer jag iväg till bj och hämtar den. absolut att jag gör !

men nu ska jag gå och få i mej frukost, vi kör på havregrynsgröt tror jag nog. woohoo vad jag hellre hade ätit sockriga flingor i fil nu. men nej då ;)

ha en bra dag alla och håll tummarna för att jag ska sluta tjata om hur synd jag tycker om mej själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0