tisdag

fan helt jävla totalt sömnlös natt.
trodde att både huvud och öron skulle explodera.
tårara har legat och tryckt hela tiden.
är ju antagligen bara en öroninflammation, har haft det förut.. men då gjorde det fan inter såhär ont !
fick för mej att det var hjärnhinneinflammation igår, men sen läse jag om det och insåg att det var rätt så farligt. så jag avfärdade det ganska snabbt.
det är ju inte direkt vanligt att man får farliga saker så varför skulle jag då få det ? nee. en vanlig öroninflammation.

fast sen sn sökte jag min dumma fan på mina symptomer. det man aldrig ska göra.. och fick fram hjärnblödningar.. och är det någon som har träffat mej under dom senaste månaderna som kan säga att detta inte stämmer in klockrent på mej ? 
  • Subduralblödning - blödning mellan den yttre och mellersta hjärnhinnan

Orsakad av yttre våld. Även mindre slag kan drabba äldre med skörare blodkärl. Symptomen kan utvecklas långsamt och på upp till månader ge symptom av förvirring, glömska, huvudvärk med mera.

 

fast det är ju rätt långsökt det med.. så jag gissar på öroninflammation. men fan va det ska göra ont då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0