Söndag

sitter och snorar lite, mysigt det.
har fått i mej frukost, havregrynsgröt med blåbär och mnimjölk, + 1 tsk jordnötsmör på sidan om = bra frukost.
nu blir det till att hoppa in i duschen (så fort jag har diskat efter mej).. blir en lång dusch idag. raka benen och bara ta det lungt.

sen blir det nog en promenad till mamma. ska hinna förbi henne idag tänkte jag. så jag hoppas att hon är hemma då.

annat jag ska hinna med idag är att rensa här hemma, storrensa bland kläder,skor och väskor framförallt. böförsökte för ett tag sedan men det gick inge vidare. så nu jäklar ska jag vara hård mt mej själv.  ska även rensa bland en massa andra grejer men det kommer i andra hand.

men nu är det dags att jag börjar göra någon nytta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0