Onsdag!

Hr precis vart ute på en promenad med Ana, egentligen började jag titta på en film så fort jag kom hem från mötet. men jag vart så jäkla trött så det gick inge vidare. så tänkte att det va bättre att komma ut och röra på mej lite istället.

mötet idag gick bra, men blev bara förvirrad. vad ska jag göra. enda jag vet säkert är att jag inte kommer söka högskola ij gävle, nej nej nej. det blir att söka i linköping. ska man plugga så ska man väll göra det i en riktig pluggstad ? :)

har försökt googlat fram bilder på en penna idag med. helt jäkla omöjligt ! men ni vet sån där penna man hade när man va liten.. eller jag hade ingen, men min syster hade. ganska tjock, så kunde man välja vilken färg man vela ha. typ lila eller röd, blå, grön. så drog man liksom ner färgen man valde. vela man ha en ny färg så drog man ner den. ni vetg va jag menar ? lukten som va på dom pennorna var min absoluta favoritlukt när jag var mindre. minns hur syster brukade bli sjukt jäkla arg på mej för att jag hade tagit hennes penna och kluddat en massa på papper bara för att ligga och lukta på. en doft man glömmer... men nu kommer jag ihåg den igen, och den är fan helt underbart goo den lukten. ska fan in på bokia och kika efter en sån penna ;D

va mer kan jag nämna i mitt för långa och ointresanta inlägg.. jag hatarf mens ? men detg gör väll dom flesta. sötsuget hugger verkligen tag i en, ont i magen, blod.. ne det är fan inga trevliga grejer det inte.


ehm, en vecka ungefär.. gick jäkligt bra. men en liten stund kan få mej att känna samma känsla igen. var är min mute knapp ?

nu blir detg en dusch, sen luncha med Ana, kanske kolla klartg på filmen. och sen kanske ta mej till jernvallen och träffa Rikkedinken ?



haha 2 ganska slitna tjejer.. men detg är ju tur vi är hurtiga iaf, då kanske folk tror att man är pigg ?

aja sluta tramsa och hoppa in i duschen istället då kanske innan ana ringer och vill äta !

Kommentarer
Postat av: Nicke

du är söt Fia!!

2011-04-06 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0