nå sjukt vad sugen jag är



helt jäkla äckligt vad sugen jag är på godis just nu ! godis i lösvikt !! eller ballerina kladdkaka. eller vanliga kanelbullar !! sjukr äckligt sugen ! men som tur är så är jag alldeles för lat för att springa iväg till affären, vilket betyder att ag förhoppningsvis inte kommer ge vika. fast skulle ngon komma förbi här med godis så skulle dom vara min hjälte idag (men hatad imorgon)

men när man bara ligger ner ramför tvn så är det rätt ensamt utan en påse.. måste verkligen bita ihop och hålla mej. det brukar ju funka att dämpa duget med kaffe. men jag kan inte dricka kaffe just nu. får för jävla ont i magen av det just nu. tror det kan vara av allt annat jag också måste stoppa i mej.
uha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0