Måndag

frukosten ligger i magen.
det är ungefär så långt jag har kommit.

ska snartiväg på studie och yrkesvägledning. Har sjukt ont i mitt öra, det är som att det tillkommer någonting hela tiden, som att min kropp aldrig vill läka ihop.
va kan det vara, snorig, hosta, sprängont i huvudet och sjukt ont i ena örat, haft lock i det sen i lördags.. ?
jag väntar bara på att det ska gå över. för det gör det ju alltid tillslut.

ni ska veta att det är jäkligt svårt att stava rätt när man sitter med en svart skärm framför sej. det är näst intill omöjligt. åtminstone för mej. sen glömmer jag lite vad jag skriver med. vilket inte gör det lättare.

idag ska jag iaf ringa ett samtal nu på förmiddagen, och hoppas på bra grejer.
sen så fort jag är klar på vägledningen, vilket borde vara innan lunch så ska jag snabbt cykla till sandvikenhus och hämta ut nycklar.

det va den dagen det ungefär.
hoppas på att bli bättre under dagen. för jag vill träna idag. har inte tränat ett riktigt pass på över en vecka nu. och det känns.

vill ut och springa med, men som jag är nu verkar det vara det som ligger längst bort, men lätt det jag behöver mest, bränna fett och skaffa kondition. jadu sommaren är inte långt bort nu så det är bara kötta :P får se hur det går med den biten.

nu ska jag iaf göra mej klar .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0