Måndag

klev upp strax efter nio.
skönt att lyckas med det :)
frukost avklarat, nu blir det att träna lite här hemma.. köra lite mage och rygg.
kanske lite ben,. lite armar.. ja men en liten mjuk genomkörare då kanske :)
känner mej riktigt bra i halsen nu för den som undrar.. och har inte speciellt ont i örat längre. min energi börjar bli som den ska, börjar.. det som stör mej är att jag knappt hör någonting på ena örat, det går inte att prata med mej om man inte har ögonkontakt. känner mej döv.. och jag som alltid redan har varit duktig på att slänga in ordet, VA? nu är det allt jag säger :P mitt huvud kommer antagligen sprängas när den hör den riktiga ljudnivån igen. för det blir väll igen ?
jag vet inte om ni har tänkt på det när ni har haft lock för örat någon gång, men det äroundvikligt när man jhaft det i över en vecka.. balanssinnet blir ganska så rubbat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0