känner mej dum och duktig :)

cyklade till bj nyss.
hälsade på alex och vi bytte lite post.

sen hämtade jag ut två paket, ett från gymgrossisten och ett från cdon.
känns sådär lagomt bra att ha varit ute och cyklat.. fick ju lite sol. men det kanske inte var supersmart för jag känner mej inte sådär super hurtig av mej just nu.

har inte tagit nå smärtstillande idag heller. får för jäkla ont i magen av all skit jag ska stoppa i mej. och hostmedicinen får fan va den med. blir ju helt groggy av den. och jag mår tillräckligt groggy av pencillinen. ja jag är en mes när det kommer till läkemedel jag.. blir fan cp av allt.

men nu ska jag ta mej till ica, ska träffa madde. vi ska se en film, chloe.. och äta chips. jag som inte ens tycker om chips.. men vi måste ju prova dom där som är släta på en sida och räfflade på en..

har kört lite magträning idag med. 600 situps och lite andra magövningar. känns inte heller sådär helt ok. men nu kan jag iaf intala mej att mitt illamående i magen är för att den har fått lite träning.. känns bättre så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0