inga måsten (bara några)

idag är värsta bästa vilodagen !
det är fredag och jag är ledig från ALLT, jobbet (som jag är superglad att jag har fullt upp på i två veckor frammåt men idag är jag ledig), träning (tvingar mej själv att lyssna på min skrikande kropp idag) möten (inte för att jag brukar ha nå såna).. eller där ljög jag.. jag har ju fan ett möte klockan 10 tror jag :S
men hur som helst.. om vi bortser från det där mötet, att jag ska försöka ta mej hem till mami en snabbis och ge henne ett äckligt proteinpulver jag har (som hon tycker är svinagott) och att dra iväg till skroten med madde och förstås stå i köket och laga mat och diska.
utöver det så har jag nada nada att göra. vilket känns underbart. antingen kommer det bli som vanligt att jag hakar på första bästa idé,eller så kommer det bli en soft ta igen mej dag. och jag kommer njuta hur det än blir känns det som. för idag är det fredag..och det är riktigt nice!
by the way, imorgon... är det någon som inte ska ut och "fira"(fira vad..?)? någon som bara vill ta det lungt? vara hemma? se film ? spela spel.. istortsett vad som helst men inte "fira" den där förjävla äcklig dagen?
Åka förbi och krama om mammas älskling ziggy

Har läst ut kinsella boken nu - mitt nya jag - jag älskar ju som sagt hennes böcker. Hon som har gjort shopaholic serien, som jag älskar. men jag tror nästan jag älskar hennes fristående ännu mera. speciellt den här. Blir det finfin väder idag så blir det nog att ligga ute i solen och läsa hennes bok - flickan från tjugotalet - längtar även tills hennes senaste shopaholic kommer ut i pocket format. visst jag kan köpa den inbundna.. men då måste jag köpa alla andra i inbunden med (jag vet jag är en tönt) så drför väntar jag snällt.
men som sagt.. kanske dags att börja göra sig i ordning om man ska gå på ett möte man totalt glömt bort ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0