ett alldeles för långt och onödigt inlägg

spenderat några timar med madde nu, hade inte hon haft ett jobb att sköta (som nu) så hade vi nog spenderat dygnets alla timmar hela den här veckan. för det är nästan så det har varit , men jag klagar inte. madde är skoj :)

vi var ner en vända på stan för att se vad som väntar oss imorgon, det är så att brottarklubben alltid står i lotteristånd när det är "marknad" på stan. dom där polackerna kommer med skräpet som vi sen skamset får stå och försöka lura på folk. samma priser varje år, bara lite lortigare för varje gång. imorgon måste jag stå. 10-13.30 eller va fan det va. jag ser inte fram emot det. madde har lovat att hon ska stå med mej, det tackar vi för.

var förbi pappa en sväng idag med. han är på åland som vanligt så jag tänkte passa på att låna hans fungerande dator, istället för min som bara slocknar. men den smarta fan har tagit med den till åland. och det kan man ju förstå, varför ska han ha den där han aldrig är för.. men jag vela ju söka högskola !! känns ytterst olämpligt att försöka sej på att göra det med min dator. men får fixa det på måndag. måste fila på mitt cv med.

nu sitter jag här hemma. funderar på att träna lite. fast jag vet att jag borde låta bli. känns som att min kropp har alla fel den kan ha just nu.. och den här jävla mensen kan ju snälla bara gå och dö ! men det gör den snart med så det är skönt.

kanske blir en film, eller träffa charlotte och spöa henne i lite singstar.. eller jag vet inte vad jag ska göra. disken måste jag iaf ta tag i. madde och jag drog fram en hel del igårkväll.

en lite rolig sak är att jag igår för första gången på länge länge länge hade een mänsklig komversation med daniel. kändes riktigt bra. den här gången var han inte ledsen, den här gången kastade vi inte skit på varandra eller var sura. vi pratade. han talade stolt om att han har tatuerat sitt lilla platta bröst eller han uttryckte sej -min platta patt. en drake. han frågade hur det går med allt tränande och tävlande för min del. han berättade att det gick bra med hans nya flickvän, och jag blev så glad för han lät riktigt jäkla glad och trevlig. tänk va mycket bättre två personer kan må av att bara gå ifrån varandra. blir så glad av att tänka på det, att jag äntligen stack. och att veta att jag mår så jäkla bra av det, och att han också mår bra av det nu. så jäkla underbart :)

haha men det roligaste idag iaf..när jag och madde var på stan. närmare bestämt inne på kicks för att madde skulle köpa ett läppstift.  Iaf, en tant på 70+ såkte dit för snatteri. . började pipa när hon gick ut. och på en gång när personalen gick mot henne började hon bråka och tjafsa och sa bestämt att hon minsan inte hade tagit något. efter ett tag slängde hon ut ett läppglans från clinique , och sa att det var det enda. (trots att det inte hade nå larm på sej) men hon vägrade visa vad hon mer hade i ajckan. sen kom väktaren och dom gick bak i butiken. åh jag kan inte låta bli att fnittra lite åt det. och jag är nyfiken på vad hon mer tog eftersom det omöjligt var läppglanset som fgick det att börja pipa :P

en bra sak, idag fick jag ett mail. om jobb. ska ringa på måndag. men förhoppningsvis så kommer jag ha dubbla sommarjobb. bara dom inte kommer krocka allt för mycket. så det känns bra. men jag vet ju inte riktigt än heller. det gäller ju att det finns plats för det i min sommar. men det borde det göra. så länge jag får vara ledig 21-24 juli är jag ganska nöjd. för sen kan jag planera min sommar efte3r hur jag jobbar så :P

ne nu är det dags att jag gör någonting..börjar få sittsår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0