har inga skor kvar

har rensat klart nu.. nu ska jag bara packa in dom i garderoben igen.. dom få skorna som blev kvar.
härmed äger jag bara 36 par skor..
varav 12 av dom är platta
ungefär lika många par till tänkte jag försöka sälja.. det är skor jag inte använder.. vissa aldrig gjort heller.
ungefär dubbla antalet har slängts bort. dom som jag tycker har slitits för mycket för att ens tänka tanken på att sälja. och varför skulle jag då egentligen vilja behålla dom ?
men det känns verkligen. mina skor. mina skor är borta för fan !
känns som att jag inte har någonting att ha på fötterna.
men helt seriöst 36 par klarar jag mej gott och väl på. så egentligen är det nog ganska skönt. vill inte ha mycket grejjer.
så nu gäller det bara att komma igång ordentligt med klädrensningen med. hehe här ska rensas !!
fan va jag bara ska ha grejer jag har nytta av kvar :D

Kommentarer
Postat av: Jossa

Det är du också!! min fina idol som älskar skor :D <3

2011-04-17 @ 15:20:59
URL: http://josefinawestling.blogg.se/
Postat av: mamboosa

om du har lust att bli av med lite kläder så ställer jag upp ;) puss

2011-04-18 @ 16:45:00
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

fan så många! haha :)

2011-04-19 @ 07:14:38
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0