han hade rätt, jag hade fel

hade gett upp hoppet om internet.
men så vaknade jag, satte på datorn och vipps så funkade det. nu vågar jag inte stänga av den ;)

satt och trixade hela dagen igår. kalle (smart kille) kom över och försökte hjälpa mej,han ringde tillochmed sin datasupportkille men ingen lösning där inte, folk försökte hjälpa mej via facebook, en sa en timme, t3 (min internet lev.) sa att det var datorn det va fel på, men jag höll inte med !
men sen fanns det en.. som sa att jag skulle låta den vara. sova på natten och vakna och se den fungera.
Grattis, du hade rätt.

så just nu. jag skriver just nu eftersom jag inte vet om jag kommer lyckas trixa bort det här.
så har jag internet.

Lördag idag.
har inte speciellt ont någonstans, förutom magen. jävla kolhydrater och jävla pencellin.
känner mej lite seg och fortfarande "lock" för öronen.. och jag hör mej själv fettoflåsa, ni vet riktigt riktigt riktigt feta människor, sånna som bara bor i tv:n.. jag tror jag låter som en sån när jag är sjuk. läskigt.
så jag måste bli hel frisk och det är fort ;)

idag blir det rensa här hemma, försöka vara duktig när det gäller min kost.. trots att jag har insett att det istortsett är omöjligt att hålla en fast diet när man inte är riktigt olycklig.. ja det finns verkligen ett tänk bakom det utalandet.. för jag har känt mej riktigt härligt glad (om man tar bort sjuk) dom senaste 2 månaderna. och då har det inte riktigt gått som jag velat för mej och maten.. även om jag har haft riktigt bra mat perioder har det varit alldeles för lätt för mej att tycka att jag är värd att äta osv. men innan det så brydde jag mej inte ens om vad maten jag åt smakade. det som brukade vara gott var inte så gott. det var bara nödvändigt ont för att orka med att göra någonting..aa lite onödigt skrivande sådär bara.
ja det är väll det jag ska göra.. rensa. tänkte börja med skorna som så fint står och väntar på mej i en hög på golvet som jag redan lyckats slita fram.


min lilla nya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0