Godmorgon !!

kvällen igår spenderades för ovanlighetesskull med madde, det är inte som att hon istortsett bor med mej här på dagarna ;) igår tittade vi på film. tarzan och aristocats..tarzan vet man ju att är bra, men aristocats var mer än.. vi tittar på den för att den är en klassiker. men den va ju bra ju ! :P
torsdag idag. ska iväg på tjotahejti klockan nio. lite smått dubbelbokad för kl tio har jag nnämligen annat för mej. inte jättesmart av mej. vet inte riktigt hur jag ska lösa det, men det ska lösas iaf :)
sitter med min frukost nu.
gröt med blåbär + 3 ägg och en kaffe på det, såklart.
Fint det, nu kör vi !

Kommentarer
Postat av: Himlarum

Hej!
Oj, hittade en av mina bilder här hos dig! Kul att du gillar den! Länka väldigt gärna till mig!
Tack, söta!:)

2013-05-09 @ 20:54:53
URL: http://himlarum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0