framtiden - trodde jag redan varf tillräckligt förvirrad

kom nyss hem från ett studie-och yrkes vägledande möte.
skulle ju komma till insikt vad detg är jag vill göra. men jag känner mej barfa ännu mera förvirrad.
vi pratade om båtar, gym, hälsa, svetsning, väktare, socionom. ochh när socionom kom på tal så kom vi in på utbildninmgar.

och ja jag ska söka socionom utbildningen nu innan den 15:e. det är redan bestämt från min sida. chansen att jag kommer in är dock minimal. men sen fick jag ett häfte om högskolan i gävle. hon tyckte jag skulle kika igenom den och dse om det även fanns någon annan utbildning jag varf intreserad av.
och ja såklart, fast  det var bara en av dom som jag hade behörighet till. skulle vilja plugga ekonomi, men då måste jag läsa matematik C först, och det känns juj knappastg troligt.
nog för att jag tycker att matte kan vara lite småroligt. men inte för att plugga in den så att jag får söka en utbildning.
Nä socionom kommer jag söka.. sen ska jag kika vad mer det finns, inte i gävle. tänker inte plugga ij gävle.

usch, äckligt förvirrad nu. va fan ska jag göra .. jag vill för mycket, men kan för lite.

Kommentarer
Postat av: emma

sök hur många olika utbildningar som helst! Likaså med jobb/extra jobb! Man kan alltid säga nej! Men bättre att söka för mkt! Håller alla mina tummar för dig! Och om du orkar vänta ett år så kan vi plugga vvs tillsammans!! :D

2011-04-06 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0