...

kom hem från jobbet för ett tag sedan.
jäkla skönt att jobba igen måste jag då säga :) och det var så roligt att träffa alla igen :)
var tänkt att jag skulle ta mej en liten springtur och lite mage.
men det finns ingen kraft till det just nu.
kanske senare? eller kanske inte alls ? just nu måste jag få i mej mycket vätska känner jag.
jag är rätt jävla dålig på att dricka vatten. jag älskare vatten så det är inte det som är problemet. men jag blir sällan törstig.. men när värmen kommer säckar man ju ihop om man inte får i sig bra med vatten.
typ så känns det nu..
helt fast i boken jag började på igår med. så det bli kanske solen + bok ? låter fint :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0