Dag 39 - Mina komplex

oj, jobbigt.
är det nu man ska kunna säga, jag har inga. jag är nöjd med mej själv precis som jag är? kan någon ens säga så? alla har väll nått komplex. vissa har mera än andra. andra har mindre än vissa. men ingen har väll inga komplex?

jag vet inte om jag hör till dom med mer eller mindre.. men.


Jag har komplex för min mage.Den vill aldrig som jag vill. Vetg att jag harf jävligt starka magmuskler, det är typ enda stället på kroppen jag vet att jag har muskler överhuvudtaget. därför blir jag så arg att det inte syns. och jag blir så arg för att varje gång när jag börjar närma mej resultat så fuckar jag upp det på nå sätt. som typ frossardagar. och får den där jäkla sockermagen på en gång. som att jag inte vill se mej själv lyckas med något. och just nu samtidigt som jeg skriver det här och ser den här jävla äckliga bilden på min mage så inser jag att jag verkligen måste sköta min diet, och att jag inte kan låta kroppen vila för länge. ne fyfan, jag ska ha magrutor till sommaren. och så är det. svälter mej själv om jag så måste.

mina ögonbryn, också ett fel jag alltid vaknar upp och ser. jag har tre ögonbryn, typ. och jag gillar det inte. för hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte få det att se mänskligt ut.

min rumpa, stor som det största berget som existerar. jag vill ha en liten rumpa. men inte då.

Min näsa, den var rak och fin en gång i tiden. den tiden var ganska längesen. nu är det världens knöl. säkert typ en canser tumör i näsan. inte alla som har det inte. det  finns dom som inte ens tror att jag är svensk pga av min näsa (!!??) folk har frågat om jag typ är från polen osv. så som ni kanske förstår så saknar jag min raka näsa. eller så får den bli mer missbildad en så, typ helt sne. skulle kännas bättre :P

mina tuttar, jeg behöver inte ens förklara det där. jag har små tuttar. jag gillar stora. men vafan, skulle jag ha 47.000:- skulle jag fortfarande inte lägga dom på ett tuttförstoring. jag skulle löägga dom på annat så jag får väll leva med mina knoppar.

tänderna, mitt antagligen största komple. viisste ni att det kostar ca ½miljonen för att få nya tänder både uppe och nere. rätt dyrt sådär. men lärt värt det skulle jag tro. Nån gång så kommer jag absolut att göra det. Slippa få hål av minsta lilla. har extremt svaga tänder. dom behöver exyremt mycket omvårdnad. men bubbelvatten hjälper rätt mycket för att stärka tänderna så min tandläkares tips till mej är att över konsumera bubbelvatten men aldrig lägga ett öga mot läsk,tur jag inte gillar läsk.

överarmarna, bara tjocka och fula och inte en enda muskel syns till. fast jag jobbar på det.

okej, jag slutar där. för ju mer jag tänker ju mer kommer jag på.. så fort den här jäkla vidriga viloveckan är över (för jag tar för givet att jag kommer vakna på måndag och må tipptopp annarfs jäklar) så kommer jag kötta som fan, usch kommer springa tills jag spyr. kommer  köra mage tills jag spyr igen. fyy satan. tur man kan tänka frammåt :P

nu tycker jag att ni kan dela med er av ett komplex istället, eller komma på en kroppsdel på mej som inte är missbildad.. typ mina öron. men dopm gills inte för dom är opererade, dom är fejk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0