bidobi dam dam

vaknade, tränade, promenaerade, umgicks med sara.
var till ica björksätra. man måste ju passa på när man endå är i bj liksom. För jag har ju alltid hyllat ica i bj, alltid sagt att dom har allt.. dom har alltid funnits i mitt hjärta. av just den anledningen att dom har allt, och dom är alltid först med det nya häromkring.. folk har flera gånger satt ica bj på prov för att få bort min förkärlek till ica, men ica har alltid visat att dom haft det dom sökt. även om det varit dom mest bisarra varorna. men så idag....
Jag tar tillbaks allt gott jag någonsin sagt om dom.. för dom hade inte Loka coconut dream. min drog ! tänk er själva gå en promenad i solen och känna törsten välla fram..
så det fick bli en ramlösa svartvinbär, helt okej.. och smakade verkligen svarta vinbär.
men jag är besviken på ica bj.. men jag älskar dom nog snart igen, jag brukar inte vara varken långstint eller omöjlig :)
hittade även en massa tussilagosar och vitsippor.. var tvungen att nämna det. och ta kort på det eftersom madde letade fanatiskt efter blommor igår när vi tog en promenad tillsammans med charlotte.
efter promenaden var jag på det där studie och yrkesvägledningstjotahejtin...
var jättejobbigt att sitta och försöka lyssna fast jag egentligen nog inte hörde någonting. jag bara nickade och kände mej rätt jävla lost..
träffade madde efter det. ovanligt sådär :P
sen blev det träning
och efter det blev det att träffa madde igen. tror vi är lite beroende av varandra.eller beroende av att veta att den andre har lika lite liv som en själv ? jag vet inte riktigt.. men vi har kul :) hon var bara här en snabbis.
och nu har jag fått i mej en flaska loka coconut dream iaf, ica maxi..ja det blev ett stopp där efter träningen med. innan jag hoppade in i duschen och satt på mej myskläder och la mej och började slöa vid datorn..
med andra ord.. rätt händelselös dag

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. om du vill knäppa kort på blommor så har vi massor av blåsippor i vårt skogsbryn/skogsdungen vid fotbollsplanen. puss puss

2011-04-19 @ 07:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0