En lista jag gjorde för att fördriva min tid den här förmiddagen

Hur bor du: Jag bor med min pojkvän i en lägenhet jag inte alls trivs i, i en stad jag inte alls vill bo i
Brukar du komma i tid: Alltid
Hur lång är du: 1.74
Kan du laga mat: Om jag kan ;)
Vad jobbar du med/pluggar du: Arbetssökande
Vad har du på dig just nu: Jeans och en långärmad tröja
Har du någon fobi: spindlar, ensamhet jag har ganska många nu när jag tänker efter
Hade du en bra kväll igår: Ja.. träning och mys med Älsklingen
Vilket är ditt senaste inköp: Köpte en light cola idag, men förutom det så är det en massa kläder till mig och älsklingen
Din favoritdryck på morgonen: Te, proviva eller light cola
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Arbete
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: En bordslampa från ikea, massa glas på golvet och mamma var här och tittade på
Vem snackade du med senast: Min underbara pojkvän
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten, bubbelvatten och om det är riktigt varmt väljer jag fanta
Alkoholhaltig favoritdricka: Föredrar alkoholfria alternativ mera.. men tequila rose
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör mycket dumma saker, och mycket bra saker med
Saknar du någon just nu: Jag saknar mina systrar
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Svårt.... vara min pojkvän?? haha ;)
Någon jag stör mig på: Att bo i den här staden
Intressen: Träna, umgås med vännerna, umgås med pojkvännen, skor, shoppa..
senaste person du kramade: Min pojkvän
Senaste person du ringde: Alexandra
Senaste person som ringde dig: Pappa, men jag svarade inte
Vad drack du senast: Light cola
Vill du ha barn: . Ja, jag längtar tills den dagen då jag blir gravid
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja
Har rakat dina ben någon gång: ja
Är du sugen på något nu: japp, en massa godis skulle inte vara helt fel ;)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en vanlig... inga
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: NEJ!, dom påminner mig bara om äckelgubbar
Micro-pop eller poppa själv: Micropop med madde, och smält smör på toppen
Brukar du baka: Ja det händer :)
Röstade du i det senaste valet: Nej, jag var 17 då, men ska rösta i år
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej, inte alls. men jag har många bra saker i livet som jag håller hårt och kärt
Vilken låt lyssnade du senast på: apollo drive - papercut
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, min älskling
Vad tycker du är äckligt: kräk
Har du pengar på mobilen: Alltid
Vilken svordom använder du mest? Fitta :/
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Försöker gå upp kl 5 när älsklingen kliver ur sängen
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller City gross
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil till Älsklingen, och ta körkort själv
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
När var senast någon stötte på dig? Var väll när min granne sa att han vela att jag skulle vara hans älskarinna. Hell NOOOOOOOOOOO!
Vad åt du till middag senast? Indisk lax
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, det gör jag nu med
Äger du några popband t-shirts? nej, men en med dolph lundgren
När flög du senast? När jag åkte hem från Rhodos
Pratar du några andra språk? Engelska, men undviker det helst
Har du gråtit offentligt? ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag har redan två tatueringar men vill göra minst en till
Vad har du med dig in på bion? dricka, popcorn och godis
Vad har du för väder? Höst
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Alla teaterämnerna
När sov du senast på golvet? I julas hos min syster (fast det var en tunn madrass och inte direkt på golvet)
Vilken är din favorit drink? Orgasm
Gillar du din boendesituation? Nej !!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
Tror du på liv på andra planeter? Har ingen uppfattning
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag har klarat mig igenom värre, jag har något att kämpa för
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja absolut
Tycker du om att krama folk? älskar att kramas
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? en del olika
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja !
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? absolut inte
Är du mörkrädd? ja
Tre saker du alltid har med dig? kamera, mobil, plånbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0