Min onsdag

Min onsdag känndes stressig redan från start.
men allt gick bra som tur va.
jobbet gick jättebra och vi var klara långt innan vi hade behövt så det var skönt.
vilket innebar att jag kom tidigt till mamma och kunna stanna lite längre än vad jag hade tänkt från början.

Det blev tyvärr ingen träning med Charlotte för hon var på ett möte som drog ut på tiden. Men jag tog en fika med madde på stan och handlade en vinare på apoteket röda näsan.
Vi han tillochmed hem till mej där vi drack en cider och sjöng lite singstar innan mina träningar.

Väl på träningen. jag och anders hade dubbla pass idag. Först lekgruppen och sedan nybörjarna.
På lekgruppens träning (som jag hade lite smått panik för innan) var det fullt i lokalen. barn överallt. föräldrar längs med hela sidorna. det gjorde mej inte lugnare. men det gick helt okej bra. eller det gick faktist jävligt bra. vi vart väll orolig ibland eftersom det var lite gråt här och där. men efter ett tag märkte vi att dom grät till allt, när dom gjorde kullebyttor, blev tagen när vi lekte jaga, inte fick brottas med den dom vela osv. så... det var ju inte så farligt.

Nybörjargruppen gick lättare. visst där finns det ruskigt envisa barn. som inte alls ska göra som vi säger. men det funkar bättre. man slipper vara orolig att dom har skadat sig osv.
men helt otroligt nog så gick den träningen jättebra.
visst jag var inte där hela utan lämnade den sista halvtimmen till anders. Var tvungen att cykla hem.

För min kväll avslutades med ett sexparty. folk kom hem till mej. inte så många som det var tänkt. Är besviken på dom som sa att dom skulle komma men hörde av sig i sista stund och sa att dom inte kom. eller dom hörde inte ens av sig. jag var tvungen att göra det. och jag tycker det var tråkigt att hon jag hade partyt för inte kom. hade hon sagt från början att hon inte kunna så skulle jag aldrig haft det.
men det var trevligt med dom som var här. sextanten var jättetrevlig. och människorna var glada.
shoppade självklart lite grejer, så i slutet av september kommer dom :) Får väll se om jag talar om vad då ;)

Kommentarer
Postat av: amboosa

hej babe hoppas ni hade det kul på sexpartyt. själv sitter jag hos pappa och snorar. hade lite feber igår kväll.:( vi hörs puss

2010-09-16 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0