idag så blir det jobba

klockan är tjugo  4 just nu.
ska snart iväg och jobba, ska inventera. Alltid bra. Kul även fast det bara gäller 3 dagar (två denna vecka, 1 nästa vecka) men något som är lite tråkigt är att jag inte känner någon den här gången. Dom andra gångerna så har jag haft turen att vara med folk som jag känner, önskar det vore så även den här gången.

Har en del annat att göra idag med.
så såhär ser min dag ut (just nu iaf):

* Jobba - Inventera på ÖoB i Gävle
* Köra ett träningspass med Charlotte (jag ska bli hennes PT 2 gånger i veckan)
* Köra ett träningspass med Jennie (kanske inte det mest seriösa, mer oseriöst och roligt)
* Ev. laga mat, annars så bli det matlådor från frysen
* Träna brottning

En hel del träning. Men jag gissar att det är ganska bra nu när jag fortfarande försöker komma in i träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0