Helgen

Har varit en riktigt lugn helg vad gäller aktiviteter.
Har varit mycket hemma med älsklingen och har även träffat Charlotte en hel del.
Igår var jag iaf duktig och lagade mat, har varit lite slarv med det i veckan.
Och på eftermiddagen igår så åkte vi till Arlanda och hämtade daniels bror. Jag vill utomlands. Åh så underbart !!


Jag och Charlotte äger på singstar (jag är blå och charlotte är röd)


Charlotte har en massa kissekatter hemma just nu. en pappa, en mamma, en dotter och tre små grabbar


Karaoke revolution, ett spel som daniel köpte till vårat ps3, typ som singstar. lite svårare. men jag lyckades komma på den högsta rangen "typ singstar" med låten La voix haha opera och jag funkade bra tillsammans ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0