En liten lista med min dag

Nu är det måndag igen.
Nystart.
Idag är en sån dag då jag känner att jag har fullt upp hela tiden utan att det blir för mycket.

* Tvätta
* Vika tvätt
* Cykla ner på stan en sväng
* Äta innan träning
* Träna Charlotte
* Äta efter träning
* Vika tvätt (om jag inte orkade tidigare)
* Städa
* Laga mat
* Träna nybörjarna

Kanske kan hinna med att åka förbi mamma en sväng med. Typ innan träningen. Hade varit trevligt att träffa henne en sväng. Alltid mysigt att träffa min mamma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU ÄR JAG PÅ STAN VI SKULLE JU SES EN SVÄNG JU :( VAR FÖRBI DIG MEN DU VAR INTE HEMMA SÅ NU FÅR JAG SOLA SJ...MEN DU KANSKE HAR LUST ATT SES IMORGON?? PUSS

2010-09-27 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0