väldigt kort praktikdag

Stack ner på praktiken och var där kvart i nio.
Pratade med chefen, fick lite kläder att ta hem och prova.
Hon visade mig vart man bytte om, jag fick ett skåp osv. var där till strax efter nio.
sen sa hon, vi ses imorgon kl 6.00 :)

Så då tog jag en fika själv på stan medans jag väntade på att stan skulle öppna. Håkan (mammas make) kom förbi, han skulle möta mamma på stan.

Min fika; En Latte toppad med riven chokad, och en pralin med smak av jordgubb och champagne



sen blev det lite handling innan jag cyklade hem. Nu tänkte jag nog ta och pröva byxorna jag fick med mig hem och se om dom passar ( lite för små storlekar för mig kanske) men hon var helt säker på att jag inte va den storleken jag sa :) får väll se om hon har rätt isånafall har jag jobbarkläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0