onsdag

tog lite sovmorgon idag och låg och vilade tills klockan vart tjugo i åtta.
så nu trycker jag havregrynsgröt och dricker en kopp te.

drömde förjävla konstigt inatt. Jag drömde att jag höll på stjäla en av alla charlotte perellis katten som hon hade i drömmen. jag bad så mycket om ursäkt. hon bjöd in mig på te och vi vart superbra kompisar. ja drömmen var lång. men jag orkar inte skriva långt här.. fick iaf många trevliga och nya vänner i slutet.

Dagens träning blir iaf:
* Ett pass nu på morgonen, jag ska träna en mycket trevlig person
* och sen så ska jag köra ett pass med min älskade charlotte

och jag tror faktist att jag börjar bli sjuk på riktigt nu. NEJ FIA var frisk !

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så du drömmer om mig. ;P

Tack för träningen idag.. :D

De var trevligt med en massa film igår.. De lär vi göra om. :D Gillar att se på film med dig.. Framförallt skräckisar.. :D

2010-10-13 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0