måndag = praktikstart


aprecis laddat upp inför dagen lite.
Havregrynsgröt med rödvinbär och jordgubb.
te med chai smak.
omega3 och vitamintablett

Även kommit fram till vad katten helst äter: Havregrynsgröt.. dumma katt !



Idag börjar jag praktiken, så önska mej lycka till. Vet inte alls hur det ska gå. men vi hoppas att det går bra. tror inte jag blir där så länge idag. Hon vill väll mest visa mig saker idag.
Men nu håller vi (iaf jag) tummarna att det ska gå kanon) Börjar kl nio


Annat jag har tänkt hinna med idag:
Träna med charlotte
vika tvätt
träna nybörjarna

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ska han jobba så ska du lätt ta ett tåg hit :D. Nej, vi har funderat på om vi ska åka till Jockes mammas stuga, men där kommer det supas och Jocke håller sig ju ifrån sånt. Så tror inte vi åker dit. :) Vad tänkte du på då? Hoppas det går bra på din praktik :)



Kramar

2010-10-25 @ 09:57:43
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0