Åland (bildbomb!!)


Lite smått trötta, ska kliva på båten :)


Kallrätt: massa kött, svampröra, kantarellfräs, potatis mm

Varmrätt: massa kött, och lite grönt

Efterätt: glass med hjortronsylt, havtornkräm, och lite äckliga grejer

Provade även att äta kaninfilé

jag älskar dej

åt jättemycket glass i helgen, gratis, man har väll en pappa som är glassgubbe. Här har jag en lakritsstruy och en hjortronglass

glasstajm !

daniel sov tidigt

älskar min daniel

rosa kakor och rosa läsk :)

älskling äter mandarinyoghurt

jag trycker i mej kaffeyoghurt


Köpte en kattnos idag , undrar till vad?

daniel och hans pizza


min supergoooa pizza

älsklingen har vart på toa ;)

jag och pappa

en trött älskling


en övertrött fia

älsklingen och jag

kvällsfika: Äppelpaj ! :)

ute i pappas glassbox oxh gräver glass

bara för att outfiten är BÄST

en nyvaken daniel

en nyvaken fia

påväg till båten
'
inte så mycket folk i väntan att kliva på båten

älsklingen

jag

jag gottar mig

älsklingen vann pengar


vi hade jättemysigt på Åland, det är verkligen är supermysig Ö.
Trots att det snöade lite när vi kom dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0